IT&C 17 Aprilie 2008 03:22
MySpace a intrat pe una din cele mai competitive piete de social networking din lume, dezvoltandu-si proiectul cu o noua versiune pentru Coreea de Sud, relateaza The Guardian.

MySpace ajunge la 28 de versiuni dupa lansarea din Coreea de Sud Reteaua sociala detinuta de News Corporation exista in 28 de versiuni diferite, iar coreeana mizeaza pe un design simplificat, care include TV local, continut muzical si o aplicatie care include un jurnal ce poate fi ajustat cu animatii si fond coloristic.

MySpace are, in medie, 107 milioane de utilizatori pe luna, la nivel global, arata un studiu recent efectuat de comScore. Rezultatele arata faptul ca unul din opt utilizatori de Internet din intreaga lumea este si utilizator MySpace, fapt pentru care compania si-a inceput procesul de extindere in mod agresiv.

Totusi, pe piata din Coreea de Sud, reteaua MySpace va face fata unei concurente acerbe, intrucat mai mult de 90% din populatia tarii, cu varsta sub 20 de ani, este inscrisa, ca utilizator, pe site-ul social local, Cyworld, conform The Guardian.

Coreea de Sud este un punct cheie in acest domeniu, dat fiind faptul ca este una din tarile cu cea mai avansata audienta Web din lume, cu distributie de retea prin cablu aproape universala si cu conexiune de mare viteza la Internet, disponibila unei treimi din populatia tarii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.