Romtelecom are 500.000 de utilizatori pentru televiziunea digitala Pe intreaga piata de televiziune din Romania serviciul de televiziune digitala furnizat de Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare de mai mult de 1,5 milioane de romani.
„Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune de calitate, atat in ceea ce priveste continutul, cat si calitatea tehnica” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
In prezent, clientii Romtelecom care incheie contracte pentru Dolce pe o perioada de 2 ani platesc lunar un abonament de 3,9 euro, fara TVA, si nu achita nicio taxa pentru prima luna de abonament.
Televiziunea Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga, pentru care, de asemenea, compania inregistreaza cele mai mari rate de crestere de pe piata romaneasca.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro