IT&C 15 Martie 2008 02:14
“Laptopul este noul telefon mobil”, a declarat, foarte sigur pe el, CEO-ul companiei europene de retail Carphone Warehouse, Charles Dunstone, citat de Silicon.com.

Oficialul, cunoscut pentru deschiderea noilor piete pentru consumatori, este de parere ca industria de retail se confrunta cu noi provocari, chiar daca oportunitatile inca exista. Dunstone este de parere ca magazinele sale nu aduc profit decat dupa orele 16:50.

“Astfel, ca provocarea pentru noi este cum sa facem bani cand dormim. De aceea, sunt linistit stiind ca cinci milioane de consumatori platesc prin debit direct (pentru servicii mobile) pe luna”, a spus Dunstone.

Copiii si adolescentii sunt clientii cheie pentru lantul sau de retail, considera Dunstone, care este de parere ca acestia pot impune mai usor utilizarea telefonului mobil in familie.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.