In domeniul aparaturii electro-casnice si de ingrijire personala, compania detine 59% din piata aparatelor de bucatarie, 26% din piata aspiratoarelor si 35% din piata fiarelor de calcat.
Pe piata aparatelor de ingrijire personala, Philips a inregistrat 77% din segmentul aparatelor electrice de barbierit, 41% din cea a produselor pentru coafare (uscatoare, placi, stylere) si 64% din piata aparatelor de tuns. In domeniul produselor electronice, Philips este al treilea jucator important in piata LCD-urilor si a sistemelor Home Cinema si conduce pe piata DVD-urilor.
In anul 2007 s-au inregistrat urmatoarele cresteri fata de 2006: de 16% la corpuri de iluminat pentru aplicatii interioare, 80% pentru aplicatii exterioare si 20% pentru surse de iluminat.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro