In comparatie cu accesarile reclamelor de pe siteul Yahoo, care au scazut cu doar 3% in al patrulea sezon fata de celelalte, cei de la Google au primit o atentie negativa, inclusiv o scadere de preturi in luna noiembrie – de la 740 de dolari (490 euro) la 450 (298 euro), conform datelor de pe eMarketer.
O incetinire economica ar putea insemna mai putine cumparaturi facute online de catre consumatori, si, implicit, mai putine accesari ale reclamelor care sa-i directioneze pe siteurile de retail, a declarat David Hallerman, senior analyst eMarketer. Totodata, acesta spune ca marketerii nu ar trebuie sa exagereze in privinta datelor enuntate de cei de la comScore.
“In general ai nevoie de mai multe date pentru a avea o imagine clara asupra anumitor lucruri”, a mentionat analistul. “Chiar daca datele celor de la comScore sunt perfect adevarate, o luna nu este de ajuns pentru a studia un trend”, adauga Hallerman.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro