IT&C 3 Martie 2008 03:36
Clickurile date pe reclamele plasate pe Google in ianuarie 2008 nu difera foarte mult de cele din ianuarie 2007, potrivit ultimelor date eliberate de cei de la comScore. De fapt, clickurile efectuate au fost cu 12% mai putine in ultimele trei luni ale lui 2007.

In comparatie cu accesarile reclamelor de pe siteul Yahoo, care au scazut cu doar 3% in al patrulea sezon fata de celelalte, cei de la Google au primit o atentie negativa, inclusiv o scadere de preturi in luna noiembrie – de la 740 de dolari (490 euro) la 450 (298 euro), conform datelor de pe eMarketer.

O incetinire economica ar putea insemna mai putine cumparaturi facute online de catre consumatori, si, implicit, mai putine accesari ale reclamelor care sa-i directioneze pe siteurile de retail, a declarat David Hallerman, senior analyst eMarketer. Totodata, acesta spune ca marketerii nu ar trebuie sa exagereze in privinta datelor enuntate de cei de la comScore.

“In general ai nevoie de mai multe date pentru a avea o imagine clara asupra anumitor lucruri”, a mentionat analistul. “Chiar daca datele celor de la comScore sunt perfect adevarate, o luna nu este de ajuns pentru a studia un trend”, adauga Hallerman.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.