IT&C 1 Martie 2008 03:58
Procentul tentativelor de frauda inregistrate in 2007 in magazinele online care folosesc solutia ePayment a fost de 1,5% din numarul total al comenzilor efectuate cu card.

Potrivit reprzentantilor Gecad, toate incercarile de fraudare au fost respinse. "Printre cele mai frecvente situatii pe care le-am intalnit in 2007 se numara cazurile in care copiii au folosit cardurile parintilor pentru a face achizitii pe Internet si cele in care s-au incercat plati cu carduri furate, indeosebi carduri emise in Statele Unite. Alte tentative de fraudare au implicat conturi de PayPal alimentate cu carduri furate sau chiar conturi de PayPal internationale furate, precum si tentative de frauda prin conturi bancare virtuale, din afara Romaniei", declara Cristian Badea, CIO ePayment.

Din numarul total al incercarilor de fraudare, cele mai multe au vizat segmentul telecomunicatiilor, urmat de e-tail. Astfel, din totalul tentativelor, 42% au avut ca obiectiv produsele si serviciile telecom, iar 31% sectorul de retail online. Serviciile turistice si de transport au atras doar 8% dintre tentativele de fraudare inregistrate si respinse de sistemul ePayment.

"Cei care incearca sa fraudeze au cateva tinte predilecte: magazinele de unde isi pot efectua reincarcare electronica pentru cartele preplatite, magazinele care vand produse electronice si IT, dar si operatorii aerieni de pe site-urile carora incearca sa isi plateasca biletele de avion cu carduri furate", adauga Cristian Badea.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.