Cele mai votate articole vor fi luate in considerare pentru a fi plasate pe pagina principala Yahoo si, in acest sens, pe site-urile Web ale unui numar de 100 de publicatii, deocamdata, precum People, The New York Times sau The Economist, va aparea un buton "Buzz Up", pentru ca cititorii sa poata vota ce le-a placut mai mult.
Cu alte cuvinte, este vorba despre modelul celebrelor site-uri care aduna la un loc milioane de stiri ce pot fi votate de cititori, precum Digg - care este cel mai cunoscut exemplu cu un public larg si din Romania. Numai ca, spre deosebire de acestea, nu se vor trimite articole de pe blogurile oricui, ci doar stirile alese de editorii Yahoo, iar ordinea va fi stabilita pana la urma tot de catre acestia, si nu de roboti, ca in cazul Google.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Cum se pregătesc românii în așteptarea sărbătorilor de Paște
Sursa: kudika.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Evenimentul Risk Ready 2024 are loc în 16 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Credit ipotecar dobândă fixă: O bancă din România a lansat un credit cu...
Sursa: wall-street.ro