Compania isi propune 35% crestere pentru 2008, peste ritmul natural de dezvoltare a pietei.

BenQ Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 21 milioane de euro, in crestere cu 32% fata de anul anterior si are ca tinta in 2008 un volum de vanzari de 28 milioane de euro, o dezvoltare importanta (peste 30% fata de 2007), in conditiile unui procent de crestere a pietei estimat la peste 10%.

BenQ este prezent in Romania, prin intermediul partenerilor de distributie, din 2002 si ofera pietei locale produse IT - monitoare LCD, proiectoare, camere foto digitale, notebook-uri, produse IT periferice si medii de stocare, ajungand una dintre marcile cu o recunoastere foarte buna in randul utilizatorilor.

Conform studiilor de piata si estimarilor companiei, BenQ isi mentine prima pozitie in segmentul proiectoarelor, reprezentand optiunea a 35% dintre utilizatori si inregistrand o crestere cu 118% fata de anul 2006, in principal datorita unui raport calitate-pret excelent, evolutiei partenerilor de distributie si deschiderii catre retail.

Pe segmentul monitoarelor LCD, categoria principala de produse din business-ul din Romania, cresterea a fost cu 54%, BenQ mentinandu-se intre primii trei jucatori din piata.

Anul 2007 a fost cel al tehnologiei LCD la noi, iar BenQ, fiind o companie cu experienta vasta in tehnologia de productie LCD la nivel mondial, da tonul in piata din Romania prin trecerea la monitoarele wide, lansand la finele anului trecut, in premiera pentru Europa Centrala si de Est, modele noi din aceste game. O crestere importanta a cunoscut si gama de notebook-uri Joybook, in avans cu 57%, lansandu-se modele noi compatibile cu Windows Vista, importanta fiind si cererea din ce in ce mai mare pe aceasta categorie de produse.

„Am realizat in 2007 in Romania o crestere de doua ori mai mare fata de ritmul de dezvoltare a pietei, adoptand tendintele de la nivel international in principalele segmente de business. Romania este inca o piata dinamica, ce ofera reale oportunitati de dezvoltare, urmand indeaproape modelul pietelor europene”, declara Mike Borze (foto), Managing Director BenQ pentru Europa Centrala si de Est.

BenQ isi propune pentru 2008 consolidarea pozitiei pe segmentul monitoarelor LCD, unde se doreste o cota de 15%, estimand ca piata va depasi 1 milion de unitati, vizibile fiind tendintele de trecere catre diagonalele wide de 20, 22, 24 inci, oferind produse atat pentru business, cat si pentru segmentul consumer, in aplicatiile multimedia.

In zona proiectoarelor, compania estimeaza o crestere cu 50% a pietei (30.000 de unitati), datorita dezvoltarii segmentului home, urmandu-se trendul international, dar si oportunitatilor pe care le aduc evenimentele sportive ale anului – Campionatul European de Fotbal si Olimpiada. In special cu aceste ocazii, utilizatorii, din ce in ce mai interesati sa traiasca o noua experienta vizuala, trebuie sa beneficieze de avantajele acestor produse – in primul rand, de cel al diagonalei imaginii – de peste doi metri de la o distanta de proiectie de doar 3 metri. BenQ are ca obiectiv consolidarea pozitiei de lider pe aceasta categorie, avand produse care raspund cerintelor pietei si care ofera cel mai bun raport calitate-pret.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.