IT&C 25 Ianuarie 2008 02:31
Studiile demografice releva faptul ca romanii petrec un timp destul de insemnat online cautand informatii, facand cumparaturi sau cautand un mod de distractie
Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate in 2007 au fost obiectele de imbracaminte-incaltaminte (87,5% dintre respondenti)Mai mult de jumatate (62,5%) dintre romanii ce au raspuns unui studiu initiat de catre Trafic.ro au afirmat ca si-au achizitionat un calculator in cursul anului 2007. Potrivit analizei, 50% dintre cei chestionati si-au cumparat un telefon mobil, 50% aparatura foto-video, 50% obiecte de marochinarie, 50% articole de menaj

Domeniul imobiliar a ramas un interes major pentru romani, 37.5% dintre respondenti investind in amenajari interioare, in comparatie cu doar 25% dintre acestia care au achizitionat un autoturism. in 2007, romanii au cheltuit cel mai putin pe articolele destinate timpului liber (25% dintre respondenti).
Bazandu-se pe informatiile cumulate ale studiilor demografice derulate pe parcursul anului 2007,
studiul releva categoriile de produse cumparate de romani in acest interval si in ce proportii. Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate in 2007 au fost obiectele de imbracaminte-incaltaminte (87,5% dintre respondenti), aparatura electrocasnica (75%) si aparatura audio-video (75%).


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.