IT&C 24 Ianuarie 2008 00:15
Pe masura ce Facebook si MySpace imbratiseaza membri tot mai multi si mai pestriti, utilizatorii cu pretentii cauta retele sociale exclusiviste. In Romania, primul pas l-a facut feeder.ro network.
FACEBOOK a inceput ca o retea online privata in cadrul Universitatii Harvard, dar s-a reorientat rapid, devenind in scurt timp unul dintre forumurile cu cel mai important trafic de pe Internet. Miscarea, urmata dupa acelasi calapod si de rivalii de la MySpace, i-a lasat cu buza umflata mai ales pe membrii ori-ginali, care s-au indreptat spre site-uri care ofera exclusivitate. Publicatia „Business Week“ a facut un inventar al celor mai pretentioase agore virtuale din lume si cine le calca in batatura.

A-Space Serviciile secrete americane au anuntat pentru acest an un site dedicat exclusiv angajatilor CIA. Nu foarte diferit de Facebook, Wikipedia sau del.icio.us in materie de unelte, A-Space va facilita un flux de informatie mult mai rapid in sinul agentiei.

2. Diamond Lounge Lansat anul trecut, este un club privat online care isi propune sa reuneasca cercuri exclusiviste din Europa si Orientul Mijlociu. Din cele 7.000 de aplicatii doar 100 au fost retinute. Contra unei taxe lunare de 60 de dolari, cei intrati pot incheia afaceri sau pot, pur si simplu, achizitiona articole de lux.

Behance Network Peste 3.000 de artisti vizuali au migrat pe acest forum incepind din luna august a anului trecut. Ilustratori, designeri sau creativi de orice fel se reunesc aici pentru socializare, feedback pe diverse proiecte sau pentru a-si gasi un job nou. Parola de acces: un portofoliu atent verificat.

Sermo Medicii care doresc sa schimbe impresii in legatura cu diagnosticele puse sau sa discute cele mai bune practici se intilnesc aici din 2006. Comentariile si impresiile schimbate de doctori sint ulterior vindute unor terti: institutelor de cercetare guvernamentale sau private, dar si companiilor farmaceutice precum Pfizer.

Feeder.ro network
Gindit de Cristian Vasile (Igu) ca o extensie a blogului feeder.ro, platforma se vrea „un fel de MySpace pentru artistii de un anumit gen si fanii lor“ dupa cum declara acesta pentru „Business Standard“. Reteaua vrea sa devina si o cale prin care organizatorii pot primi feedback rapid dupa un eveniment, iar artistii isi pot anunta concertele sau expozitiile.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.