IT&C 9 Ianuarie 2008 00:39
Marco Boerries, vice-presedinte executiv al diviziei Connected Life, din cadrul Yahoo, a anuntat, in cadrul Consumer Electronic Show (CES) din Las Vegas, lansarea unei noi game de servicii de internet mobil, incercand astfel sa depaseasca rivalul Google pe segmentul de software pentru telefonia mobila, relateaza presa internationala.
Yahoo isi intareste pozitia pe piata telefoniei mobile Yahoo a lansat, in varianta Beta (de test), serviciul Yahoo! Go 3.0, ce va rula initial pe circa 30 de modele de telefoane disponibile pe piata nord-americana, printre care se numara iPhone-ul si telefoanele din seria Nokia 60. In lunile care vor urma, compania planuieste sa lanseze software-ul pentru o gama extinsa de telefoane mobile din intreaga lume, potrivit publicatiei olandeze Telecom Paper.

Intr-un interviu acordat agentiei Reuters, Marco Boerries, executivul de la divizia de servicii Web pentru telefoane, televizoare si alte dispozitive in afara de PC-uri, a declarat ca Yahoo intentioneaza sa joace un rol important pe noile piete, fara sa uite insa ca este pionierul serviciilor Internet. Compania trebuie sa arate ca face progrese sub conducerea lui Jerry Yang, CEO-ul si co-fondatorul Yahoo, intrand pe piete noi, ca cea a software-ului pentru telefoane mobile.

Pagina de start a site-ului yahoo.com a fost redimensionata pentru cei care o incarca pe un telefon mobil si va fi diferita de ceea ce vad utilizatorii de computer. "Scopul noii pagini de start pentru Yahoo mobile este sa fie punctul de plecare pentru internetul mobil", a declarat Boerries. Pagina de internet pentru cei care folosesc conexiunea mobila este de obicei optimizata pentru a putea fi vizualizata pe ecranele mici ale telefoanelor mobile.

Noua platforma online de la Yahoo va ingloba caracteristici intalnite deja pe site-urile de socializare online ca MySpace, Facebook sau Flickr, acestea incurajand utilizatorii sa imparta detalii personale cu prietenii selectati.

Strategie: Yahoo vrea o platforma deschisa

Yahoo planuieste sa permita dezvoltatorilor de software sa foloseasca serviciile concurente de publicitate de la Google sau Microsoft, incercand astfel sa castige atat increderea dezvoltatorilor cat si bani, potrivit Fox Business.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.