Dl. Brad Brekke, fost agent FBI si vicepresedinte al departamentului de protectie al magazinelor Target, a apreciat ca aceasta abordare este necesara pentru a identifica vanzatorii care ofera bunuri in cantitati mari si pentru a colecta si verifica numerele de inregistrare unice. Acesta a declarat ca magazinele mari sunt tinta unor grupuri organizate care folosesc site-uri web, case de amanet si targuri pentru a vinde bunurile furate. Dl. Brekke a apreciat ca site-urile web pot adopta unele masuri simple pentru a face viata grea acestor infractori.
Despre autor:
Sursa: Gecadnet.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro