Principalul efect al faptului ca numarul de vizitatori unici ai unui site nu poate fi corect stabilit este scaderea interesului fata de publicitatea online, acest lucru urmand sa afecteze direct incasarile unor institutii precum Time Warner, Financial Times sau The New York Times
Compania Ralph Laurent plateste cateva zeci de mii de dolari pentru a-si expune o serie de reclame pe mai multe site-uri, inclusiv pe Style.com, portal care reuneste celebrele reviste Vogue si W. Compania care administreaza acest site a emis un ultim raport conform caruia peste 1.800.000 de oameni au accesat site-ul in ultima luna si, implicit, au vazut reclamele Ralph Laurent de pe prima pagina. In acelasi timp, firmele ComScore si Nielsen/NetRatings au raportat 421.000, respectiv 497.000 de vizitatori pe site-ul Style.com. Cifrele date publicitatii de catre cele doua firme mai sus mentionate sunt cele pe care se bazeaza majoritatea firmelor americane ce doresc sa aiba publicitate pe site-uri internationale.


Aceasi problema a fost raportata si de cei care administreaza site-ul Forbes.com. Luna trecuta ei au contorizat aproximativ 12 milioane de vizitatori, in timp ce firmele de mai sus au raportat doar 7,5 milioane, respectiv 5,8 milioane de vizitatori. Apare deci o intrebare extrem de logica: cati vizitatori reali a avut site-ul in cauza? De raspunsul la aceasta tine si cum isi vor reorganiza companiile bugetele pentru pulicitatea online. Un articol publicat ieri de ziarul New York Times sublinia faptul ca fiecare sistem de contorizare a numarului de vizitatori pe un anumit site difera de la o firma la alta. Setarile sunt diferite si de aceea ar putea aparea decalaje intre cifrele furnizate de ziare si cele oferite de firmele de specialitate.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.