IT&C 5 Octombrie 2007 00:04
Gigantul Microsoft a lansat trei noi modele ale playerului digital muzical Zune, care isi descarca automat prin wireless fisiere de muzica, poze si filme atunci cand sunt aproape de calculatorul utilizatorului, miscare menita a reduce diferenta fata de cel mai de temut concurent al sau, iPod-ul de la Apple

Apple a inregistrat, pe segmentul de iPod-uri, vanzari de mai mult de 100 milioane de unitati de la lansarea din 2001, in timp ce Microsoft a raportat vanzari de 1,2 milioane unitati la modelul Zune cu o memorie de 30 GB, lansat anul trecut, relateaza Reuters, potrivit NewsIn.

Noul model Zune va aparea in variante de 4GB, 8GB si 80 GB si vor pemite utilizatorului sa sincronizeze automat fisierele media printr-o retea WiFi, in timp ce bateria dispozitivelor Zune se incarca.

Microsoft tinteste de asemenea sa lanseze Zune Social, un site web prin care utilizatorii pot asculta muzica preferata, pot face schimb de playlist-uri si isi pot gasi prieteni cu aceleasi gusturi.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.