IT&C 4 Octombrie 2007 01:45
Unele case de inregistrari folosesc pirateria pentru cercetari de marketing. Retelele P2P nu sunt doar un inamic al companiilor de divertisment, ci sunt folosite de acestea pentru a creste productivitatea prin testarea in avans a modului in care vor fi primite pe piata lansarile lor

Peste 6500 de mesaje mail interne ale companiei anti-piraterie MediaDefender sunt disponibile ca torrent sub forma unui fisier de 120MB. Mesajele, care pot fi importate in Mailbox folosind un client mail, dezvaluie tacticile folosite de pentru a induce in eroare utilizatorii care descarca fisiere prin retelele P2P, folosind release-uri sau servere edonkey false.

Iata un fragment dintr-un mesaj email intern al MediaDefender, ajuns pe bittorrent:

"Nicole de la pussy cat dolls are un single numit “whatever u like". Nu se vinde bine pe itunes si nici la radio nu este ascultat cine stie ce. Interscope vrea sa stie daca Baby Love prinde viteza pe p2p. Trebuie sa ia o decizie pana la inceputul saptamanii viitoare daca sa aleaga cantecul ca single. Te rog trimite-mi o comparatie luni pentru aceste doua piese. De asemenea, adauga si piesele single lansate de beyonce, fergie, gwen si nelly furtado pentru comparatie."


Despre autor:

Sursa: Gecadnet.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.