Marius Ghenea: Romanii sunt pregatiti sa cumpere masini online Antreprenorul roman a achizitionat domeniul carfun.ro, insa nu a inceput inca o investitie propriu-zisa in acest sens, chiar daca vizeaza doua directii de extindere a afacerilor sale: una catre produsele care nu se incadreaza in sfera IT&C si electrocasnice, de exemplu flori sau jucarii, care sunt slab reprezentate in comertul online romanesc, iar cealalta catre produsele si serviciile care nu sunt deloc oferite in magazinele online de la noi.
“Masinile reprezinta una dintre cele mai mari afaceri ca volum, si chiar daca in offline exista o zona de business puternica, in online acestea nu sunt reprezentate”, a spus Ghenea.
Potrivit presedintelui FiT Distribution, pe o categorie de produse cu valoare unitara foarte mare, marketingul reprezinta cheia succesului, in timp ce pentru a dezvolta un business de vanzari de autoturisme online, investitiile in promovare sunt semnificative.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro