IT&C 2 Octombrie 2007 01:57
Microsoft a lansat o versiune noua a motorului de cautare Windows Live, care are ca tinta obtinerea mai multor rezultate relevante si combina informatiile text si video pe o singura pagina, potrivit Reuters

Conform Microsoft, Windows Live este la egalitate In competitia cu alte motoare de cautare rivale, dupa patru ani de cand compania a Inceput sa dezvolte propriile motoare de cautare pe internet.

Noua prezentare a aplicatiei corespunde tendintelor pietei de a pasi dincolo de traditionalele linkuri, oferind pe o singura pagina stiri, fotografii si imagini video.

Companiile rivale Google si Ask.com au facut schimbari similare In acest an, iar Yahoo Isi propune acelasi lucru.

"Microsoft e realist. Nu ne gandim ca vom devansa Google de pe o zi pe alta. In prezent, Microsoft vrea sa-si consolideze baza de utilizatori", a declarat analistul firmei de cercetare a pietei Gartner, Allen Weiner.

Microsoft a pierdut teren dupa aparitia Google In domeniul cautarilor web si nu a putut decat sa-si priveasca rivalul creand o afacere de mai multe miliarde de dolari datorita vanzarilor de publicitate asociata motorului de cautare.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.