Rupert Murdoch a declarat ca vrea sa ofere acces gratuit la site-ul cotidianului financiar "The Wall Street Journal", WSJ.com. Declaratia a fost facuta la cateva luni dupa ce a anuntat achizitia companiei Dow Jones & Co., care detine publicatia, informeaza editia online a "Financial Times".

Accesul gratuit la articolele de pe site-ul WSJ.com va duce la o scadere a veniturilor publicatiei de aproximativ 30 de milioane de dolari, dar publicitatea ar putea aduce castiguri si mai mari, considera Murdoch.

Murdoch, presedintele si actionarul majoritar al companiei NewsCorporation, va putea pune in aplicare planul sau, din luna decembrie a acestui an, termenul cel mai probabil al completarii achizitiei companiei Dow Jones & Co.

Si publicatia "The New York Times", pe care o detine de asemenea grupul News Corporation, a anuntat ca, incepand de astazi, va oferi acces gratuit la toate articolele de pe site-ul sau, NYTimes.com., informeaza NewsIn.

Rupert Murdoch este cel mai cunoscut afacerist din mass media, iar prin noua politica pe care o adopta fata de publicatiile cunoscute pe care le detine, acesta estimeaza o crestere a numarului de cititori online de la 1 milion, la 10-15 milioane, numai in cazul editiei online "The Wall Street Journal".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.