Revista "Identity Communication" va aparea trimestrial si va fi distribuita gratuit in reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si in cafenele, baruri si restaurante. "Primul numar a revistei va fi disponibil in Bucuresti, urmand ca distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase din Romania", anunta oficialii comnpaniei.
Cosmote a mai lansat editii ale revisteisi in tari ca Grecia si Bulgaria. In Romania, "Identity Communication" este editata si realizata, sub coordonarea Diviziei de Marketing si Comunicare a Cosmote si de catre agentia greaca de publicitate McVictor&Hamilton, astfel incat, aparitia revistei poate fi privita si ca un proiect de marketing.
Conform NewsIn, in Romania, Cosmote este operatorul cu cea mai dinamica evolutie a numarului de clienti de pe piata de telecomunicatii autohtona. Compania a inregistrat, in prima jumatate a acestui an, aproape un milion de noi utilizatori.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro