Operatorul de telefonie mobila Cosmote lanseaza astazi editia romaneasca a revistei "Identity Communication", o publicatie de divertisment si lifestyle care este dedicata tinerilor.

Revista "Identity Communication" va aparea trimestrial si va fi distribuita gratuit in reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si in cafenele, baruri si restaurante. "Primul numar a revistei va fi disponibil in Bucuresti, urmand ca distributia urmatoarelor editii sa fie extinsa si in principalele orase din Romania", anunta oficialii comnpaniei.

Cosmote a mai lansat editii ale revisteisi in tari ca Grecia si Bulgaria. In Romania, "Identity Communication" este editata si realizata, sub coordonarea Diviziei de Marketing si Comunicare a Cosmote si de catre agentia greaca de publicitate McVictor&Hamilton, astfel incat, aparitia revistei poate fi privita si ca un proiect de marketing.

Conform NewsIn, in Romania, Cosmote este operatorul cu cea mai dinamica evolutie a numarului de clienti de pe piata de telecomunicatii autohtona. Compania a inregistrat, in prima jumatate a acestui an, aproape un milion de noi utilizatori.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.