IT&C 6 Iulie 2007 23:22
FIS - Fidelity National Information Services, una dintre cele mai mari companii de procesare a datelor financiare din SUA, a anuntat ca un administrator de baze de date angajat in cadrul unei subsidiare a sustras inregistrarile privind 2,3 milioane de clienti. Datele sustrase includ cartile de credit, numerele de conturi bancare precum si alte informatii personale.

Fidelity National Information Services furnizeaza date institutiilor financiare, companiilor de carduri, serviciilor de procesare a tranzactiilor si companiilor de credit imobiliar. FIS lucreaza cu 31 dintre cele mai mari 50 de banci din lume si deserveste peste 7.800 de institutii financiare. Aproape jumatate dintre creditele imobiliare din SUA sunt procesate folosind programele software FIS.

Datele au fost sustrase de un angajat al carui nume nu a fost dezvaluit si care isi desfasura activitatea in cadrul Certegy Check Services din Florida. Se presupune ca angajatul a vandut informatiile unui broker de date, care la randul sau le-a vandut unui "numar limitat" de organizatii de marketing.

Reprezentantii FIS au declarat ca furtul nu a fost comis printr-o intruziune sau prin compromiterea sistemelor Certegy. "Ca rezultat a acestui furt, clientii afectati au primit mesaje de marketing de la companiile care au cumparat datele sustrase", a declarat dl. Renz Nichols, presedintele Certegy


Despre autor:

Sursa: Gecadnet.ro


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.