Compania isi va imbina serviciile publicitare de display si cautare pe internet, pentru o mai buna functionabilitate. Serviciul combinat va vinde anunturi publicitare sub diferite formate si va contribui considerabil la cresterea veniturilor companiei, care are ca principala sursa de finantare publicitatea.
Conducerea Yahoo vrea sa se axeze pe sistemul publicitar pe mai multe platforme, combinand spoturi video cu bannere traditionale si cu optiunea de cautare pe internet. "Combinate, cele doua sisteme de operatiuni vor da rezultate mult mai bune decat ar fi reusit separat", a declarat Gregory Coleman, vicepresedinte executiv pentru vanzari globale.
Ca urmare a acestei miscari in sistemul de publicitate, directorul de vanzari in SUA al companiei Yahoo, Wenda Harris Millard, va demisiona. Noua functie combinata de advertising va fi condusa de directorul executiv David Karnstedt.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro