De cind asa-zisii “geeks” au devenit o categorie numeroasa de consumatori, pe piata au inceput sa apara o multime de gadgeturi desprinse parca din laboratoarele unor inventatori.
Expansiunea pietei de jocuri video, precum si boomul lumilor virtuale de genul "Second Life" au atras dupa sine modificari ale comportamentului jucatorilor, precum si ale micilor ritualuri de zi cu zi. Cu cit se petrece mai mult timp in fata computerului sau a consolei, cu atit acel spatiu trebuie mai bine customizat si adaptat la nevoile nou create.

Site-uri precum Gizmodo Gadgets si ThinkGeek prezinta aproape zilnic noi gadgeturi create fie de utilizatori, fie de companiile care urmaresc dezvoltarea unei piete de nisa. Japonezii, dupa cum era si de asteptat, sint printre cei care exploateaza cel mai bine acest sector. Pentru toti jucatorii de MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Games) sau de shootere au creat o serie de obiecte care sa le permita prelungirea timpului in fata computerului si, implicit, reducerea eforturilor destinate altor activitati: de la banala cana care, conectata la computer prin USB, pastreaza cafeaua calda, pina la bratari care iti masoara pulsul si, daca depisteaza vreo neregula, aplica jucatorului un masaj la incheietura. Si cum jucatorii nu au reusit inca


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.