Microsoft investeste intr-unul dintre cei mai mari producatori chinezi de electronice de larg consum, Sichuan Chanhong Electric, oferindu-i posibilitatea de a juca un rol in integrarea media digitale in China, anunta Forbes.

Microsoft mizeaza pe achizitii pe piata din China Sichuan Chanhong a anuntat luni ca Microsoft urmeaza sa investeasca 94 de milioane de yeni (12 milioane de dolari) pentru a cumpara un pachet de mai putin de 1% din actiunile companiei. Procentul este mai mic decat cei 5% speculati in presa chineza saptamana trecuta, cand actiunile Sichuan Chanhong se aflau la mare cautare la Bursa de Valori din Shangai. Analistii chinezi se asteapta ca Microsoft sa-si creasca , pe viitor, pachetul de actiuni ale producatorului chinez.

Chair daca Microsoft s-a lansat in mai multe investitii in domeniul de software din China, incheind parteneriate cu o jumatate de duzina de producatori, aceasta este prima oara cand gigantul american face o investitie cu capital de risc intr-un producator de hardware. Sichuan Changhong este unul din cei mai mari producatori de televiziune din China si se pregateste pentru producerea unei platforme media digitale integrate.

Cele doua companii nu se afla la prima colaborare. In iunie 2004, Microsoft si Sichuan Changhong au semnat un acord pentru crearea unui laborator pentru fabricarea de elemente media digitale. Cele trei directii pe care s-au concentrat Microsoft si partenerul sau chinez au fost produsele electronice de larg consum, computerele si sistemele de comunicatii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.