eBay Inc., liderul licitatiilor online, a anuntat incheierea tranzactiei de cumparare a site-ului StumbleUpon, pentru 75 mil. dolari cash, valoare ce atinge maximul sumelor vehiculate in ultimele saptamani.

StumbleUpon este specializat in examinarea si recomandarea paginilor web in cadrul unor site-uri ca Flickr, MySpace sau YouTube, pe baza voturilor internautilor cu interese comune. Site-ul numara 2,3 milioane de utilizatori si inregistreaza o crestere de 150 de procente anual.

Serviciul oferit de StumbleUpon ii ajuta pe utilizatori sa gaseasca website-uri, videoclipuri, produse, oameni sau alte informatii disponibile online, in functie de necesitatile fiecaruia. Cinci milioane de recomandari sunt adaugate zilnic, ceea ce inseamna ca eficienta StumbleUpon creste odata cu numarul de utilizatori.

Prin combinatia realizata intre recomandarile utilizatorilor si programele de cautare, StumbleUpon poate fi o buna alternativa a renumitului motor de cautare Google.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.