Furnizorul de continut si servicii pe internet AOL, divizie a Time Warner Inc., achizitioneaza compania Third Screen Media, specializata in plasarea de publicitate pe telefoanele mobile, si intra astfel pe o piata inca mica, dar aflata in dezvoltare, informeaza Adweek.com.
Reprezentantii AOL au anuntat ca Third Screen Media va functiona ca subsidiara a diviziei sale de publicitate online Advertising.com, dar nu au oferit detalii financiare despre tranzactie.

Aceasta achizitie vine la doua saptamani dupa ce Microsoft a cumparat rivalul Third Screen Media, reteaua de reclame prin telefonie mobila ScreenTonic. Yahoo este, de asemenea, interesat de de publicitatea pe telefonul mobil si si-a lansat o retea proprie de plasare a reclamelor prin intermediul motoarelor de cautare. Pe de alta parte, Google a facut putine miscari in domeniul publicitatii pe telefoanele mobile, comenteaza Adweek.com.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.