IAB (Interactive Advertising Bureau) Romania, asociatia player-ilor din domeniul publicitatii online, redefinita in noiembrie 2006 ca asociatie de industrie prin modificarea statutului si prin adeziunea a peste 40 de membri fondatori ce reprezinta majoritatea intereselor din piata de publicitate online din .ro, si-a definitivat strategia de activitate pentru anul 2007

IAB Romania face primii pasi legitimi spre Europa Dupa definitivarea, in urma cu doua luni, a formalitatilor legale privind constituirea asociatiei, Consiliul Director al IAB Romania a avut mai multe intalniri, stabilind planul de actiune pentru anul 2007, in conformitate cu mandatul stabilit de catre Adunarea Generala a Asociatiei.

Constituita in noiembrie 2006 si reunind cei mai importanti publisheri autohtoni precum si principalele agentii de publicitate, IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate in piata de publicitate online din .ro, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.

12 noi membri in IAB Romania

Consiliul Director al Asociatiei, intalnit in sedinta ordinara in urma cu doua saptamani, a aprobat in unanimitate acceptarea a 12 noi membri in Asociatie, numarul total al celor care au aderat la IAB Romania ajungand in momentul de fata la 52.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.