Sistemul realizat de eBay si sustinut de mai multi clienti de publicitate, printre care Microsoft si Toyota, a fost respins de asociatia de publicitate a retelelor de cablu Cabletelevision Advertising Bureau (CAB).
Presedintele CAB, Sean Cunningham, a declarat ca sistemul eBay are mai multe probleme si ca retelele de cablu din asociatia CAB nu sunt interesate de acesta. Una dintre retelele de cablu importante care a confirmat aceasta decizie este ABC.
Un alt contestatar al sistemului este agentia de publicitate Starcom. Directorul Starcom, John Muszynski, a declarat acum trei saptamani ca sistemul de licitatie de publicitate TV de la eBay este "o pierdere de vreme".
Valoarea actiunilor Ebay a scazut cu 40% in acest an dupa ce compania a inregistrat o incetinire a ratei de crestere pe piata din Statele Unite si a pierdut pozitia de lider de piata in Coreea de Sud si China.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro