Planurile eBay de a lansa un sistem de licitatie pentru cumpararea si vanzarea de publicitate TV au ajuns in impas dupa ce asociatia internationala care include majoritatea retelelor de cablu a anuntat joi ca nu va participa la licitatiile sistemului dezvoltat de eBay, informeaza Brandweek.com.

Sistemul realizat de eBay si sustinut de mai multi clienti de publicitate, printre care Microsoft si Toyota, a fost respins de asociatia de publicitate a retelelor de cablu Cabletelevision Advertising Bureau (CAB).

Presedintele CAB, Sean Cunningham, a declarat ca sistemul eBay are mai multe probleme si ca retelele de cablu din asociatia CAB nu sunt interesate de acesta. Una dintre retelele de cablu importante care a confirmat aceasta decizie este ABC.

Un alt contestatar al sistemului este agentia de publicitate Starcom. Directorul Starcom, John Muszynski, a declarat acum trei saptamani ca sistemul de licitatie de publicitate TV de la eBay este "o pierdere de vreme".

Valoarea actiunilor Ebay a scazut cu 40% in acest an dupa ce compania a inregistrat o incetinire a ratei de crestere pe piata din Statele Unite si a pierdut pozitia de lider de piata in Coreea de Sud si China.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.