Autoritatea Nationala de Reglementare a prezentat, marti, companiilor strategia de reglementare pana in 2010 care se va concentra pe promovarea concurentei, incurajarea investitiilor eficiente in infrastructura si promovarea inovatiei si protectia drepturilor si intereselor utilizatorilor.
Strategia pe care Autoritatea de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) si compania de consultanta TASC o vor realiza are ca obiectiv consolidarea increderii mediului de afaceri in sectorul comunicatiilor, oferind jucatorilor din piata si potentialilor investitori o predictibilitate sporita a activitatii de reglementare. In urma strategiei, Autoritatea va beneficia de un sistem operational unitar de obiective strategice, precum si de un set de principii, politici si instrumente de monitorizare a evolutiei pietelor, avertizare si fundamentare a deciziilor de reglementare.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.