Cele 3.5 milioane de persone care au experimentat frauda online au pierdut o suma medie de 1700 dolari, anunta publicatia Telegraph online. Multe dintre victimele acestei situatii nu isi luasera masuri de precautie.
"Pentru faptul ca si noi avem din ce in ce mai multe servicii dezvoltate online, trebuie ca userii sa isi ia masuri de baza de precautie pentru a face o tranzactie importanta, pentru a furniza informatii bancilor sau pentru a vehicular parole", a declarat Pat McFadden, Cabinet Office Minister, care se ocupa de Transformational Government.
Raportul initiat de Guvernul Marii Britanii, cu titlul de "Internet Safety", a descoperit ca 12% dintre useri au fost fraudati anul trecut. Sapte milioane de oameni (6%) au patit acest lucru in cadrul site-urilor de cumparaturi online, in timp ce 4% au fost victimele fraudelor bancare.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro