Romtelecom a avut mai multe intalniri cu reprezentantii Autoritatatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in vederea negocierii noilor conditii impuse la incheierea sau terminarea unui abonament.
Negocierile dintre Romtelecom si oficialii ANPC sunt in curs de desfasurare. "Nu exista clauze de penalitati la terminarea contractului, dar in cazul ofertelor promotionale, abonatii care isi reziliaza contractul inaintea termenului stabilit vor trebui sa returneze valoarea facilitatilor de care au beneficiat", au declarat reprezntantii companiei, potrivit NewsIn. Abonatii Romtelecom nu sunt obligati sa plateasca in avans abonamentele, ci la sfarsitul lunii in curs. in cazul in care abonatii nu isi platesc facturile la timp, serviciile Romtelecom se suspenda in 16 zile de la emiterea ordinului de plata si se desfiinteza la doua luni.

ANPC impune operatorilor economici includerea in contracte a momentului inceperii si cel al incetarii contractului, cu posibilitatea denuntarii unilaterale, cu un preaviz de 30 de zile, fara taxe suplimentare, precum si a modalitatilor de executare, suspendare sau incetare a serviciului prestat: termene, notificari, conditii. De asemenea, ANCP considera necesara notificarea in scris, cu 30 de zile inainte de data pentru care a fost incheiat contractul al carui termen de valabilitate se prelungeste in mod automat, precum si notificarea in scris a consumatorilor cu minimum zece zile inainte de intreruperea furnizarii serviciului respectiv.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.