Proiectul IT va fi implementat pana la finele lunii martie de societatea Ascenta IT Consulting, divizia de consultanta IT a grupului de firme Softwin.
"In urma implementarii noului software si extinderii echipei de relatii cu clientii, utilizatorii Cosmote vor beneficia de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center. In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor", anunta oficialii companiei.
Platforma furnizata de Ascenta IT Consulting este flexibilia si va putea fi extinsa si adaptata pentru a servi un numar mai mare de cereri si apeluri mai complexe, odata cu cresterea a bazei de clienti.
Sistemul permite de asemenea realizarea de rapoarte si statistici care vor fi folosite pentru a imbunatati in continuare calitatea serviciilor de relatii cu clientii, in functie de nevoile acestora.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Secretele unui flirt care lasă bărbații fără cuvinte
Sursa: garbo.ro
-
Ce înseamnă boho home decor și cum poate transforma un interior
Sursa: kudika.ro