Milioane de persoane se inghesuie sa populeze comunitatile virtuale, sustin cercetatorii de la Screen Digest.

Valoarea comunitatilor virtuale depaseste un miliard de dolari Piata jocurilor virtuale multiplayer (MMOG) valoreaza, in prezent, peste 1 miliard de dolari. Incasarile din abonamentele practicate de aceste tipuri de jocuri vor atinge 1,5 miliarde de dolari in 2011, iar numarul abonatilor va depasi 10 milioane de persoane.

Tipologia MMOG-urilor s-a diversificat in ultimii ani, extinzandu-se, in acelasi timp, si sursele de realizare a veniturilor. Din acest punct de vedere, abonamentele domina in continuare piata, fiind responsabile pentru 87% din incasari, se mai arata in studiul Screen Digest.

World of Warcraft, cu 8 milioane de abonati si o cota de piata de aproximativ 50%, este jocul care a inregistrat cel mai mare succes si care a impus directia generala a industriei.

Printre cele mai noi tendinte se numara jocurile virtuale gen Second Life, Neo pets, puzzle sau cele axate pe formarea unui caracter.

Influenta exercitata de MMOG-uri este din ce in ce mai mare, simtindu-se in multe aspecte ale comunitatilor online.

"Companiile traditionale din media urmaresc sa construiasca comunitati online pentru a-si mari valoarea brandului si pentru a avea acces la un segment de consumatori cheie", mai reiese din studiu.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.