Procesul, care este acum cea mai mare provocare la care este supus Google de cand intentioneaza sa transforme YouTube intr-un vehicol major furnizare de advertising si divertisment, este intentat pentru "incalcare intentionata, masiva a copyright-ului".
Viacom cere Google mai bine de 1 miliard de dolari pentru pagubele aduse, dar si pentru prevenirea incalcarilor viitoare. Viacom pretinde ca a descoperit pe YouTube aproximativ 160.000 de clipuri din programul sau, vazute de 1,5 miliarde ori de vizitatorii ai site-ului specializat in video-sharing, mai precis clipuri de pe Comedy Central, VH1 si Nickelodeon.
"Strategia YouTube a fost sa evite pasii proactivi si reducerea la zero a incalcarii acestor reguli. Modelul lor de business, care este bazat pe construirea traficului si vanzarea de publicitate chiar si in cazul unui continut fara licenta, este cu totul ilegal si este evident in conflict cu legile copyright-ului", au mai precizat reprezentantii Viacom, citati de Seattle Post.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro