Operatorul nipon de telecomunicatii NTT DoCoMo a incheiat un parteneriat cu cel mai raspandit lant de restaurante din lume, McDonalds, pentru a oferi utilizatorilor mobili posibilitatea efectuarii platilor in mod electronic.

Hamburgerii vor putea fi platiti si prin intermediul telefonului mobil Folosirea telefoanelor mobile pentru achitarea diferitelor bunuri cumparate reprezinta un segment cu o dinamica exponentiala, un domeniu pe care operatorii spera sa-l exploateze la maximum, o noua modalitate de sporire a marjelor de profit.

Japonezii sunt, si in acest caz, lideri in ceea ce priveste efectuarea de plati prin intermediul dispozitivelor mobile pentru mancare si bilete de tren.

Contractul incheiat intre cele doua companii va furniza informatii valoroase despre comportamentul consumatorilor, un domeniu de mare interes, care sta la baza fundamentarii strategiei de marketing in orice business. Este de asteptat, totusi, ca sumele mici sa fie platite cash.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.