Dupa ce va incorpora tehnologia SDC Fox Interactive Media (FIM) va putea oferi bannere publicitare cu un target mai precis pe siteurile MySpace.com, IGN.com si Askmen.com.
Compania achizitionata, SDC, a creat o tehnologie pentru publisherii online care imbunatateste campaniile publicitare pe internet.
In trecut, Fox a fost criticata pentru ca nu oferea posibilitati pentru reclame cu target precis. Criticile se refereau in special la reteaua sociala MySpace, unde utilizatorii ofera multe informatii personale si genereaza multe "page views" (vizionari de pagini).
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 8 mai?
Sursa: kudika.ro
-
VIDEO | Klaus Iohannis, întrebat dacă Biden îl susține la NATO: Și acest...
Sursa: wall-street.ro