Fox Interactive Media, compania care se ocupa de afacerile pe internet ale gigantului media News Corporation, a achizitionat Strategic Data Corporation (SDC), o companie de tehnologie de publicitate pe internet, iar suma tranzactiei nu a fost dezvaluita, anunta Mediaweek.com.

Dupa ce va incorpora tehnologia SDC Fox Interactive Media (FIM) va putea oferi bannere publicitare cu un target mai precis pe siteurile MySpace.com, IGN.com si Askmen.com.

Compania achizitionata, SDC, a creat o tehnologie pentru publisherii online care imbunatateste campaniile publicitare pe internet.

In trecut, Fox a fost criticata pentru ca nu oferea posibilitati pentru reclame cu target precis. Criticile se refereau in special la reteaua sociala MySpace, unde utilizatorii ofera multe informatii personale si genereaza multe "page views" (vizionari de pagini).


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.