Aunci cand vorbim de continut video pe telefonul mobil, fiecare secunda in plus consumata de utilizator conteaza enorm pentru industria telecom. Viitorul trebuie sa fie broadband si bogat in continut pentru utilizatorii mobili.
Peste 120 de operatori ofera, in prezent, servicii de MobileTV. Raspandirea retelelor 3G, parteneriatele dintre telecom-media si existenta pe piata a terminalelor cu capabilitatile necesare utilizarii de noi servicii, toate acestea au reprezentat saltul intr-o noua dimensiune a telecomunicatiilor. Investitiile au fost uriase, politicile de marketing agresive si de lunga durata. Totusi, rezultatele nu au fost cele asteptate: limitarile impuse de "banda", marimea ecranului terminalului, preturile serviciilor si nu in ultimul rand ritmul de "cultivare" a unei noi generatii de tech-consumeri.

STATISTICI. Astfel, s-a ajus in prezent ca pe pietele occidentale, media de consum lunar pentru un utilizator de MobileTV sa fie de doar 25 minute, iar pentru o sesiune de maximum 3 minute.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.