Firmele de publicitate nord-americane au cheltuit aproximativ 10 miliarde de dolari pentru marketingul motoarelor de cautare online, in 2006, ceea ce a dus la o crestere cu 62% fata de 2005, potrivit unui studiu citat de site-ul Mediaweek.

Studiul realizat de Organizatia pentru Marketingul Motoarelor de Cautare (SEMPO - Search Engine Marketing Professional Organization ) mai estimeaza ca sumele cheltuite pentru marketing, pe piata motoarelor de cautare online, se vor dubla pana in 2011 si vor ajunge la suma de 18,6 miliarde de dolari.

SEMPO tine cont in calculele sale atat de sumele cheltuite pentru promovarea motoarelor de cautare, cat si de banii investiti in motoarele de cautare create de companii, in timp ce alte organizatii nu tin cont de ambele aspecte.

Potrivit studiului, cresterea spectaculoasa se va baza pe cererea continua a firmelor de publicitate, preturile tot mai ridicate, dar si pe dezvoltarea unui nou val de firme mici si mijlocii care vor descoperi si folosi acest mediu.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.