Retailerii estimeaza pentru acest an ca vinzarile de notebook-uri ar putea creste de citeva ori. Cererea de desktopuri este mai moderata, dar se impun noi branduri.

Noi branduri de computere si o crestere exponentiala pe segmentul de notebook-uri. Acesta se pare ca este trendul in ceea ce priveste piata IT de anul acesta, evolutie ce se manifesta inca de anul trecut. Astfel, in timp ce Altex, prin Complet Electro Serv (CES), companie ce face parte din grup, are planuri mari cu noul sau brand Myria lansat recent, Flamingo mizeaza anul acesta in special pe notebook-uri.

"Myria este un brand cu care ne adresam unor noi categorii de utilizatori, cu exigente sporite in ceea ce priveste componentele hardware, software si servicii. In aceste conditii, ne propunem ca la finele anului 2007 sa atingem o cota de 10% din piata de retail", ne-au declarat oficialii Altex. Aceasta in conditiile in care, potrivit propriilor estimari, compania si-a adjudecat deja in jur de 25% din piata de retail cu brandul Davio. "Pentru 2007, obiectivul nostru este sa mentinem aceasta pozitie pe piata", ne-au mai spus oficialii Altex, referindu-se doar la brandul Davio.

CES a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 21 de milioane de euro, cu 20% mai mare fata de anul anterior.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.