Compania americana Disney a vandut peste 1,3 milioane de filme prin intermediul serviciului digital detinut de Apple, iTunes, in ultimele trei luni ale anului trecut, potrivit Financial Times.

Disney a oferit serviciul de descarcari de pe internet (download-uri) inca din luna octombrie 2006, spre deosebire de celelalte companii din domeniu care au preferat sa ramana alaturi de disribuitori traditionali precum Wal-Mart si Target, anunta NewsIn.

Compania Target, unul dintre cei mai mari distribuitori de DVD-uri din SUA, si-a exprimat ingrijorarea in ceea ce priveste efectul download-urilor asupra vanzarilor de DVD-uri si a preturilor acestora. Directorul executiv al Disney, Bob Iger a afirmat ca distributia digitala a "creat un consum mai mare de media". Reprezentantul a mai adaugat "mesajul pe care il transmitem distribuitorilor nostri traditionali este ca piata se mareste".

Bob Iger a infirmat faptul ca descarcarile de pe internet (download-urile) vor micsora dramatic vanzarile DVD-urilor si a subliniat vanzarile record pe care le-au inregistrat cele mai recente filme lansate de companie.

Directorul Disney isi justifica alegerea, desi se astepta ca retailerii traditionali sa-si manifeste ingrijorarea, prin nevoia de a vinde si prin canalele digitale "daca nu puneam continuturile noastre pe aceste platforme, canale pe care clientii le folosesc in mod evident, alte companii ar fi umplut golul acesta".


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.