"Sunt bucuros sa va informez ca am reusit sa transferam majoritatea veniturilor noastre din publicitate catre noul sistem numit 'Proiectul Panama'", le-a spus investitorilor companiei presedintele si CEO-ul Yahoo, Terry Semel.
Clientii de publicitate vor fi "convertiti" la noul sistem pana la sfarsitul primului trimestru al anului. Acest lucru va duce la cresterea veniturilor din al doilea trimestru, a mai spus presedintele Yahoo.
"Proiectul Panama" reprezinta primul upgrade major derulat de Yahoo de la achizitionarea sistemului actual de cautare publicitara, Yahoo! Search Marketing (cunoscut, inainte de achizitie, ca Overture si cumparat in 2003).
Panama ofera advertiserilor mai multe facilitati, precum capacitatea de a rula diferite reclame in interiorul sistemului pentru a gasi cel mai bun mix, bugetarea reclamelor in functie de veniturile estimate, precum si modalitati de corelare a diverselor cuvinte-cheie pentru a creste eficienta geografica a acestora
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro