Noua identitate de marca, �Romania IT�, va fi inclusa in toate materialele de marketing, va sta la baza activitatii promotionale in sectorul tehnologiei informatiei si va fi inregistrata la OSIM ca brand protejat, au declarat reprezentanti ai guvernului.

Guvernul Romaniei, prin reprezentantii sai din Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si din Ministerul Economiei si Comertului, a prezentat marti strategia de branding de export pentru IT si a oferit detalii despre implementarea strategiei de promovare a sectorului.

Primul eveniment in cadrul caruia va fi utilizata noua imagine de brand va fi targul CeBit 2007, care se desfasoara in perioada 15-21 martie la Hanovra, in Germania. Brand-ul �Romania IT� este rezultatul unui parteneriat public-privat romanesc condus de Coalitia Tech 21.

"Ca urmare a efortului sustinut al echipei de lucru in cadrul Coalitiei Tech 21, formata din MEC/DCE, MCTI si structurile asociative privat, avem in fata primul brand sectorial de export din Romania. Astfel, comunitatea exportatorilor din sectorul IT, estimata la circa 9000 de firme, va beneficia de o perceptie mai buna si unitara pe pietele externe, cu potential de crestere a exporturilor peste 1 miliard de euro�, a declarat Iuliu Winkler, Ministru Delegat pentru Economie si Comert.

In anul 2006, Coalitia Tech 21 a investit aproximativ 400.000 de lei in elaborarea brandului, iar, in 2007, urmeaza sa investeasca peste 500.000 de lei in promovarea noii marci.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.