Operatorul nu tinteste neaparat cota de piata a competitorilor, ci, mai degraba, sa o pastreze pe a sa

UPC Romania, unul dintre principalii jucatori pe piata de cablu de la nivel local, se va axa anul acesta pe investitii in optimizarea serviciilor din portofoliu. Compania nu a participat la licitatia pentru licenta 3G, considerand ca o astfel de miscare are impact doar asupra imaginii, nu si asupra incasarilor.
UPC este singurul mare jucator de pe piata IT&C care nu a incercat sa isi extinda serviciile in sectorul 3G (transmisii de voce si imagini in timp real), in contextul in care RCS&RDS, principalul competitor, a castigat licitatia pentru ultima licenta de acest tip.

"Nu s-a demonstrat inca niciunde in lume ca four play (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa si telefonie mobila n.red.) este o varianta viabila", spune Richard Anderson, CEO al UPC Romania. Pentru acest sistem exista tehnologia necesara, dar inca nu s-a atins masa critica de clienti care sa justifice o investitie de mari proportii. Compania activeaza pe sectoarele de cablu, internet si telefonie fixa.

"Avem si cativa clienti de telefonie mobila in strainatate, dar este un sistem in testare. Daca vrei sa castigi cota de piata, poti face o investitie in 3G, insa daca vrei sa faci bani, nu aceasta este calea", explica Anderson. Firma pe care o conduce vizeaza atingerea unei cote de accesibilitate de 90% a celor trei servicii ("triple play") catre clienti. in acest sens, UPC a investit in jurul a 35 milioane de euro anul trecut. in programul de investitii pentru 2007, pe de alta parte, intra si introducerea unui nou sistem de facturare, pentru care se vor aloca 5-10 milioane de euro.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.