Piata online romaneasca a stirnit interesul oamenilor de afaceri straini, care ne vind online produse de mii de euro

Oamenii de afaceri din strainatate incep sa atace spatiul online romanesc prin magazine virtuale specializate, atrage atentia Madalin Matica, director Operatiuni Europene in cadrul companiei DotCommerce.

In ultimele luni, magazine online deschise de firme din Statele Unite si Europa, prin intermediul E-Invest Marketing (companie care lucreaza in parteneriat cu DotCommerce) au luat cu asalt piata romaneasca. La scurta vreme, au aparut si primele comenzi, in valoare de mii de euro, iar numarul de vizitatori continua sa creasca, sustin reprezentantii E-Invest Marketing. Fie ca este vorba despre ceasuri de lux, despre creatii vestimentare ale marilor designeri sau despre echipamente sportive, companiile straine au descoperit potentialul mediului online romanesc si nu se sfiesc sa-l exploateze, spune Matica.

"Interesul europenilor pentru piata online romaneasca va creste", sustine directorul DotCommerce.

Acesta ne-a mai precizat ca magazinele inrolate in sistemul de plati DotCommerce au avut, in luna decembrie, cresteri de 35-37%, comparativ cu celelalte luni ale lui 2006.

Idee de afaceri

E-Invest Marketing Romania sustine ca este una dintre primele agentii de marketing exclusiv online infiintate pe piata romaneasca cu scopul de a facilita accesul antreprenorilor din toata lumea in comertul electronic romanesc. Pina in prezent, societatea a reusit sa aduca in mediul virtual autohton patru magazine, doua din Statele Unite, unul din Italia si unul din Franta.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.