Vodafone Romania a inregistrat in primul semestru din 2006 venituri din servicii de 603,5 milioane dolari, in crestere cu 31% fata de periada similara a anului trecut.

Anul fiscal al Vodafone Romania este identic cu anul fiscal al companiei britanice mama, incepe la 1 aprilie si se termina la 30 martie.

In trimestrul iulie-septembrie 2006, veniturile obtinute au fost de 331,8 milioane dolari.Venitul mediu pe utilizator a atins valoarea de 15,5 dolari, in crestere cu 2% fata de anul trecut.

In perioada aprilie-septembrie din 2006, Vodafone Romania a adaugat 771.571 de clienti noi, dintre care 420.323 au fost adaugati in trimestrul trei (iulie-septembrie).

Numarul total de clienti ai operatorului a ajuns la 7,15 milioane, si reprezinta o crestere cu 29% fata de perioada similara a anul trecut.Vodafone Romania, avea un numar de 6,73 milioane de clienti la 30 iunie 2006

"Suntem foarte multumiti de performantele puternice pe care le-am realizat in privinta principalilor indicatori financiari. Cei 420.323 de clienti adaugati numai in ultimul trimestru si veniturile din servicii in valoare de 630,5 de milioane de dolari obtinute in semestrul incheiat in septembrie demonstreaza cresterea semnificativa a companiei, dupa lansarea gamei noi de produse si servicii Vodafone, pe piata din Romania", a declarat director executiv Vodafone Romania, Liliana Solomon.

Clientii serviciilor pe baza de abonament au reprezentat 34% din baza totala de clienti ai Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 66%, la 30 septembrie 2006.

Vodafone Group Plc a achizitionat 80% din operatorul Connex de la compania canadiana Telesystem International Wireless (TIW) in mai anul trecut, devenind actionar unic, si a schimbat numele companiei in aprilie.Dupa preluarea Connex, Vodafone a declansat procesul de schimbare de identitate vizuala (rebranding), care a fost incheiat in aprilie 2006, dar si extinderea serviciilor oferite de operator prin lansarea pachetelor de servicii disponibile in grup la nivel global.

La nivel mondial, Vodafone are divizii in 27 de tari si retele partenere in alte 33 de tari, care deservesc peste 186,8 milioane de clienti


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.