Compania RCS&RDS este personajul negativ in povestea fara sfarsit a conflictului cu reteaua Discovery.

Incepand de saptamana trecuta, cand s-a facut anuntul ca Discovery Channel nu va mai fi valabil pe reteaua DIGI, abonatii RCS au folosit reteaua Facebook si petitiile online pentru a protesta.

In seara de 29 spre 30 noiembrie, peste 1.000 de mesaje au fost lasate de abonati consternati pe pagina de Facebook a firmei, dupa ce s-a aflat despre decizia de a scoate toate canalele Discovery si de pe retelele de cablu.

Iata cateva dintre acestea:

"RDS, ar trebui sa va consultati abonatii inainte de a scoate programe din grila. Asta asa, ca tot o ardeti europeni. Eu, unul, o sa renunt la RDS. Si din motivul ca Digi etc sint posturi pro-Basescu. Jos Basescu si gata cu contractul RDS"

"Cand am facut contractul la Digi AM PLATIT PENTRU DISCOVERY, nu pentru programele "inlocuitoare". Nu va este rusine?"

"Eu sunt abonat RCS-RDS si sunt nemultumit de modalitatea in care au fost scoase din grila programele Discovery. Va rog sa le reintroduceti sau sa le faceti pachet separat. Modul de lucru a fost josnic, dar in stilul caracteristic dvs."

''Imi dau seama ca nu arunca nimeni nicio privire peste nemultumirile noastre scrise aici.. singurul lucru care imi ramane de facut pentru a-mi face nemultumirea vazuta e sa merg la sediu cu contractul sa il fac franjuri.. si sper sa stau la coada din cauza oamenilor nemultumiti care chiar au in plan sa se faca auziti si respectati."

Desi RCS&RDS nu a mai comunicat nimic pe pagina sa de Facebook de pe 26 noiembrie, presedintele si CEO Discovery Networks International, Mark Hollinger, a trimis o scrisoare deschisa pentru toti abonatii companiei in discutie.

"Fara voi, telespectatorii nostri, Discovery Channel nu ar fi fost cel mai iubit canal de documentare din Romania in ultimii 15 ani, iar vedete precum Adam si Jamie, Steve Irwin sau Buddy Valastro nu ar fi ajuns in casele romanilor. Avem incredere in publicul din Romania si in economia tarii.

Citeste si:
Wall-Street a premiat cei mai importanți și autentici lideri din...
Wall-Street a premiat cei mai...

Cel mai important este ca voi, telespectatorii romani, sunteti privati de posibilitatea de a alege in functie de preferintele voastre. Avand o pozitie dominanta in piata, daca RCS&RDS va continua sa elimine canale precum Discovery, in final, telespectatorul va ramane cu foarte putine optiuni in ceea ce priveste productiile de calitate, ca cele pe care noi vi le-am oferit, zi de zi, in ultimii 15 ani.

Suntem indignati de ceea ce se intampla, motiv pentru care am demarat discutiile cu autoritatile din Romania si cu Uniunea Europeana. Judecand dupa ceea ce vedem acum, exista riscul ca telespectatorii sa fie prinsi in contracte la preturi mari, pentru servicii pe care nu si le doresc sau asupra carora nu au niciun control. Nu credem ca este o situatie pe care si-o doreste cineva in viitor"

In textul scrisorii, Hollinger a facut o referire si la petitia cu peste 20.000 de semnaturi inceputa de fanii Discovery care vor ca posturile din acest trust sa revina pe retelele RCS&RDS.

Citeste si:
Metropola TV intră în grupul canalelor generaliste. Frecvențe noi...
Metropola TV intră în grupul...

Citeste si: CNA: RCS&RDS nu a avut aprobarea sa scoata canalele Discovery


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.