In cadrul festivitatii de premiere au fost acordate 42 de trofee, dintre care un Grand Effie, sase trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz.
20 de agentii de comunicare si companii au fost premiate: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, McCann World Group, CAP, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey-G2 Romania, Headvertising, Leo Burnett & Target, Ogilvy & Mather Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Sister & Co, Tempo Advertising, The Geeks, Unilever South Central Europe si Webstyler.
Graffiti BBDO a plecat acasa cu cele mai multe premii, opt la numar, urmata de Leo Burnett & Target, care a castigat sase premii, McCann World Group care a castigat patru trofee si Grey-G2 Romania, Ogilvy & Mather Romania si Publicis, cu cate trei premii.
Graffiti BBDO a castigat Grand Effie cu campania “Pepsi, Today. Same as yesterday”, campanie care a castigat si aurul la categoria Non-alcoholic beverages, patru trofee de argint pentru campaniile “Crazy refreshment” (Prigat), “Just Live” (Dacia Sandero), “How long could you wait?” (Salveaza Vieti) si “Doctor, you are a hero” (Petrom), dar si doua trofee de bronz.
Trofeele de aur au fost oferite la urmatoarele categorii: Food products II - campania “Romanians are smart” (ROM), semnata de MCCann World Group; Alcoholic beverages - Beers & Wines - “Achieving leadership - it's not all about the money”, campania Bucegi a celor de la Sister & Co; Non-alcoholic beverages – „Today. Same as yesterday”, Graffiti BBDO pentru Pepsi; Financial services - campania „ING Bank For Grown-ups”, semnata de CAP; Corporate Reputation, Image & Identity - campania “Time to listen”, realizata de Papaya Advertising pentru Cosmote; Telecommunications Voice offers - campania Cosmote – “Smiley's Garage”, semnata de Ogilvy & Mather Romania.
Cum a devenit cunoscută suedeza Loreen, câștigătoarea Eurovision 2023
Premiile Effie recompenseaza eficienta in comunicare, premiind campanii care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro