Perioada in care lucrarile pot fi inscrise in competitie este cuprinsa intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie, iar Gala de Premiere va avea loc in ziua de 13 iunie 2011.
- Care sunt noutatile editiei 2011
Tot in acest sens, competitia va cuprinde doua noi categorii speciale: Shopper Marketing si Media Efficiency – introduse anul acesta in competitie la nivel global. Campaniile castigatoare in cadrul acestor categorii nu vor concura pentru castigarea trofeului Grand Effie.
- Shopper Marketing
In categoria Shopper Marketing vor putea fi inscrise campaniile de comunicare integrata instore care se adreseaza in mod special cumparatorului (nu consumatorului final) si care au fost concepute pentru a influenta procesul de cumparare. Sunt eligibile campanii realizate pentru un brand sau pentru o intreaga categorie de produse si care au utilizat cel putin doua medii de comunicare specifice: display video, sampling, signalistica in-store etc.
- Media Efficiency
In categoria Media Efficiency vor putea fi inscrise campaniile ale caror rezultate deriva mai ales din eficienta strategiei media, campanii al caror „motor” au fost ideile si strategia media; nu este vorba, insa, despre cumpararea spatiului media.
Pentru a veni in ajutorul agentiilor participante, organizatorii pun la dispozitia acestora un formular online prin care sa poata edita informatia ceruta de brieful de participare. Pentru a folosi acest sistem este suficient ca agentiile sa creeze un cont pe site-ul competitiei si sa urmareasca pasii de completare a formularului pentru ca apoi sa printeze varianta finala a cazului, pe care o vor prezenta agentiei organizatoare impreuna cu „Entrant Information” si materialele de creatie. Agentiile vor insoti fiecare caz inscris de cate un film de prezentare a campaniei (de maximum 1 minut); acestea vor fi folosite in cadrul Galei de Premiere in cazul in care campania castiga un trofeu de Aur, Argint sau Bronz. Participantii au la dispozitie si un entry-kit cu toate informatiile si instructiunile pentru inscriere. Toate categoriile de concurs, regulamentul, calendarul inscrierilor si costurile de participare pot fi consultate pe site-ul oficial al competitiei, www.effie.ro.
Castigatorii Effie Awards Romania 2011
Descalificarile vor fi anuntate, ca si pana acum, dupa gala de premiere, insotite de scrisorile ce motiveaza descalificarea din motive tehnice.
- Sistem de beneficii pentru agentiile participante
1. Agentiile nu vor achita taxa de inscriere pentru cazurile care nu au avut un buget de media, inscrise in categoria Non-Profit/Pro Bono, Social Campaigns;
2. Agentiile care inscriu pentru prima data un caz in competitia Effie Romania nu vor plati taxa de inscriere pentru primul caz;
3. Agentiile care inscriu mai mult de cinci cazuri beneficiaza de o reducere de 10% din suma totala a inscrierilor.
- Jurizare
- “How to Win an Effie”
Avand in vedere educarea si cresterea industriei de publicitate din Romania, organizatorii celei de-a opta editii a premiilor Effie Romania vor pregati doua seminarii “How to win an Effie” pentru agentiile participante. Primul seminar va avea loc joi, 17 martie 2011, la sediul IAA Romania si ii va avea printre vorbitori pe Afrodita Blasius si Bogdan Toacse din partea Comitetului de Organizare Effie si reprezentanti ai agentiilor castigatoare la editiile precedente ale festivalului.
Festivalul World Class: #BeHealthy va avea loc în București pe 7...
Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare. Editia anterioara a premiilor Effie Romania a reunit in competitie 48 de campanii, inscrise de catre 20 de agentii, respectiv companii.
Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al cincilea an consecutiv de catre The Institute, parte a Millenium People.
- CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2011:
Seminarul “How to win an Effie” – 17 martie 2011
Perioada de inscrieri: 3 martie – 23 mai 2011
20 martie 2011 – primul deadline
20 aprilie 2011 – al doilea deadline
23 mai 2011 – deadline final
UNTOLD - Primul Mega Festival din Dubai va avea loc în perioada 15...
Prima runda a jurizarii: 9 iunie 2011
A doua runda a jurizarii: 10 iunie 2011
Gala de Premiere: 13 iunie 2011
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro