Gala de Premiere Effie Awards Romania 2011 s-a incheiat. Vezi care sunt cele mai eficiente campanii premiate.

Trofeele celei de-a opta editii a competitiei Effie Awards Romania au fost acordate in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc la Ateneul Roman. Dedeman si McCann Erickson Romania au obtinut trofeul Grand Effie pentru campania “Every Change Helps”. Campania a castigat si trofeul de Aur in categoria Retail.

Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.

  • Juriul a fost format din:

Juriul competitiei din acest an, prezidat de Max Palla (CEE Coordinator Jung Von Matt si fost presedinte IAA Austria) a acordat 37 de trofee in 17 categorii si marele premiu - Grand Effie. Este vorba despre 10 trofee de Aur, 18 Argint si 10 Bronz.

Agentiile si companiile premiate in cadrul editiei din acest an sunt : 23 Communication Ideas&Heineken Romania, BrandTailors, Bridge Communication, CAP, Cohn & Jansen JWT, Cohn&Jansen on behalf of Scala JWT, GAV, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Leo Burnett & Target Romania, McCann World Group Romania, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy&Mather Romania, OgilvyOne, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Romania, Sister & Co, Webstyler.

Agentiile cu cele mai multe trofee castigate sunt Graffiti BBDO si grupul McCann Erickson, fiecaruia revenindu-i cate cinci trofee.

  • Topul celor mai eficiente campanii:

Astfel, Graffiti BBDO a primit 3 trofee de Bronz (in categoria Durables pentru Dacia – “Agent Dacia avantaj”, in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru BAT – “Upgraded City” si in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Romtelecom Clicknet – “Telcu Family 3D Clicknet” ), 1 trofeu de Argint (in categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family 3D Voce – “Telcu Family 3D Voce”) si un Aur (in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru Salvează Vieţi – campania “Don’t Ignore Me”).
Citeste si:
McCann PR: 2010 e mai dificil decat anul trecut, e posibil sa...
McCann PR: 2010 e mai dificil...

McCann Erickson a castigat 2 trofee de Aur (in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Vodafone – “The Wedding” si in categoria Retail pentru Dedeman – “Every Change Helps”) si 2 trofee Silver, ambele pentru Rom – “American Rom” in categoriile Food Products si Media Efficiency). La acestea se adauga trofeul Grand Effie castigat pentru campania Dedeman.

In cadrul celor doua categorii introduse in competitia 2011 au fost premiate 4 campanii. In categoria Shopper Marketing a fost oferit un trofeu de Argint campaniei P&G Multibrand – “Male Campaign” realizata de Grey Worldwide Romania, iar in categoria Media Efficiency au fost acordate 2 trofee de Argint campaniilor Timişoreana –“True football” realizata de GMP Advertising si Webstyler si Rom – „American Rom” realizata de McCann World Group Romania si un Aur pentru Efix – „Injectors Jam Session” realizata de Odyssey Communication.

In competitia din acest an au fost inscrise 79 de campanii de catre 25 de agentii.
Procesul de jurizare a cazurilor a avut loc in zilele de 9 şi 10 iunie 2011. Juriul competiţiei este format din peste 80 de reprezentanti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, seniori ai industriei pe care o reprezinta. Acestia au evaluat campaniile din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite.

Citeste si:
Motorola pune agentiile pe jar
Motorola pune agentiile pe jar

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.