- Poti sa-mi dai exemple?
- Cat ati investit in marketingul Kuponiada pana acum?
Mihai Seceleanu: Pot sa spun ca daca le-am cuantifica impreuna cu suportul de publicitate al Internet Corp, intr-o perioada in care sezonalitatea pietei de publicitate indica o valoare mica si automat un grad mic de ocupare, ceea ce ne permite sa folosim spatiile disponibile pe toata reteaua pentru a promova proiectul Kuponiada, probabil ‘cheltuim’ acum peste 100.000 de euro pe luna.
- Ce aport a avut masina Kuponiada in cresterea numarului de fani pe Facebook?
Mihai Seceleanu: Foarte greu de zis. In momentul de fata avem sute de utilizatori care se inregistreaza pe site venind din Facebook, in conditiile in care nu avem nici o campanie de publicitate live pe Facebook. Ceea ce inseamna ca oamenii vin, le place ceea ce facem si vor sa se inregistreze pe site pentru a primi informatii. Motiv pentru care cred ca Facebook reprezinta motorul viral care ajuta si potenteaza un business de tip Kuponiada.
Unul dintre elementele care fac sa functioneze Kuponiada este faptul ca promotiile sunt disponibile o perioada redusa de timp. Ceea ce duce la cumparare pe baza de impuls. In perioada dinaintea social media gradul cu care se putea propaga o astfel de oferta, cu termen de valabilitate foarte scurt, era unul foarte mic. Poate si asta e unul din motivele pentru care modelul de business care sta la baza Kuponiada a aparut abia in noiembrie 2008, cand deja Facebook si alte medii sociale luasera avant.
7 ani de 9AM, cu urari de bine
Citeste integral interviul pe wall-steet.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro