Cea de-a saptea editie a festivalului Effie Romania, singurul eveniment de publicitate care premiaza eficienta campaniilor de advertising, va reuni in acest an peste 80 de personalitati din industria de marcomm.

Evenimentul va fi prezidat de James Miller, Head of International Planning, AMV BBDO.

Miller este strategic planner de peste 15 ani. Canadian de origine, a lucrat pentru prima oara ca planner la BBDO Toronto, unde s-a ocupat de conturile Molson, Jeep si FedEx. Oferta de a lucra la AMV BBDO pentru Guinness s-a dovedit irezistibila, asa ca in 2001 s-a mutat in Marea Britanie. Aici a lucrat pe cele mai importante conturi ale agentiei: BT, FedEx, The Economist, Starbucks, J&J si Mars.

Jurizarea se va realiza in doua etape, in zilele de 7 si 8 iunie 2010, la sediul IAA Romania. In prima etapa de jurizare (7 iunie), cazurile vor fi evaluate individual, in functie de eficienta campaniei. Pentru obtinerea unui punctaj cat mai mare, cazul trebuie sa demonstreze atingerea si chiar depasirea obiectivelor stabilite. Astfel, in decursul acestei etape, juriul va analiza strategiile de marketing si media, precum si rezultatele efective ale implementarii acestora. In urma acestei etape vor fi alese cazurile de pe lista scurta, care se vor califica pentru urmatoarea etapa de jurizare.

In cea de-a doua etapa de jurizare (8 iunie), se vor evalua doar cazurile selectate in prima faza. Aceasta metoda de evaluare va avea in vedere atat executiile creative cat si eficienta de marketing. In procesul de notare, se va efectua media intre punctajul obtinut pentru brief-ul de participare si punctajul obtinut pentru executiile creative, cu o pondere de doi la unu pentru brief-ul campaniei.

Citeste si:
Ediție a patra a festivalului NEVERSEA. Când și unde va avea loc...
Ediție a patra a festivalului...

Cei 83 de membri ai juriului, seniori ai industriei pe care o reprezinta, vor vota sub termenii de confidentialitate si anonimat impusi de o declaratie semnata inaintea demararii procesului de jurizare. Membrii juriului Effie 2010 nu vor analiza si evalua cazurile inscrise de propria agentie sau companie si nici pe cele care provin din acelasi sector al industriei in care ei activeaza.

Cazurile pot fi inscrise in competitie pana la data de 26 mai 2010 iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data 10 iunie 2010.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.

Citeste si:
Festivalul Untold se va desfăşura între 5 şi 8 august 2021
Festivalul Untold se va...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.